Oferujemy kształcenie w Technikum, Liceum Ogólnokształcącym oraz Branżowej Szkole I stopnia
TECHNIK EKONOMISTA prowadzi w różnych organizacjach działalność gospodarczą, sprawy kadrowo-placowe i podatkowe oraz rachunkowość, sporządza także elementy planów, analizy, sprawozdania i wykonuje prace biurowe.
technik rachunkowości technik ekonomista
TECHNIK ŻYWIENIA I USŁUG GASTRONOMICZNYCH ocenia i przechowuje żywność, sporządza potrawy i napoje, planuje i analizuje sposoby żywienia oraz organizuje produkcję gastronomiczną i wykonuje usługi gastronomiczne
technik żywienia i usług gastronomicznych
TECHNIK HANDLOWIEC planuje, organizuje i realizuje transakcje zakupu-sprzedaży na różnych szczeblach obrotu towarowego. Prowadzi działania marketingowe związane ze sprzedażą oraz sprawy ekonomiczno-finansowe w przedsiębiorstwie.
Technik handlowiec
TECHNIK INFORMATYK przygotowuje stanowiska komputerowe z urządzeniami peryferyjnymi do pracy, diagnozuje je i naprawia. Projektuje i administruje lokalnymi sieciami komputerowymi. Tworzy i administruje stronami internetowymi i bazami danych
Technik informatyk
Technik grafiki i poligrafii cyfrowej zajmuje się szeroko pojętym przygotowywaniem materiałów do drukowania cyfrowego z uwzględnieniem technologii wizualizacji trójwymiarowej. Obsługuje różnego rodzaju aplikacje graficzne przeznaczone do projektowania i obróbki grafiki wektorowej, bitmapowej, oraz modelowania 3D. Obsługuje również programy do tworzenia publikacji z uwzględnieniem książek dedykowanych dla czytników elektronicznych
Technik grafiki i poligrafii cyfrowej
Branżowa Szkoła I stopnia kształci uczniów w różnych zawodach. Nauka zawodu trwa 3 lata
Liceum Ogólnokształcące Branżowa Szkoła I stopnia
1 września bus szkolny do Radłowa odjedzie wyjątkowo o godz. 10.00.
Prosimy wszystkich uczniów, którzy chcieliby nim dojeżdżać do szkoły w całym roku szkolnym o przekazanie informacji wychowawcom bądź wicedyrektor szkoły p. Agnieszce Kurzydym.
Przypominamy, że przejazd busa jest finansowany przez Starostwo Powiatowe w Tarnowie.
ROZKŁAD JAZDY AUTOBUSU DLA UCZNIÓW Z RADŁOWA
Czytaj więcej
Zapraszamy uczniów, nauczycieli i pracowników na Mszę w kościele parafialnym o godz. 8.00.
Po jej zakończeniu uczniowie (w maseczkach) przechodzą do budynku szkoły (lub hali sportowej) i po uprzedniej dezynfekcji dłoni (przy wejściach) udają się na spotkanie z wychowawcami.
Przydział sal lekcyjnych dla poszczególnych klas:
nr sali | klasa |
103 | 3HGI |
104 | 2TE |
113 | 3A |
114 | 1A szkoła branżowa |
202 | 2GI |
203 | 1TG |
210 | 4EGH |
212 | 4HI |
215 | 2HI |
217 | 3B |
304 | 1HI |
310 | 2TG |
hala | 2A |
hala | 2B |
Uczniowie klas 3HGI, 2TE, 3a i 1a wchodzą wejściem od strony parkingu. Uczniowie pozostałych klas wejściem głównym. Prosimy uczniów o zapoznanie się z procedurami bezpieczeństwa.
Do zobaczenia 1 września
WAŻNE DLA UCZNIÓW
1. Rodzic odpowiada za stosowanie zasad bezpieczeństwa przez swoje dziecko w drodze do szkoły, jak i w drodze powrotnej.
2. Do szkoły może uczęszczać wyłącznie uczeń zdrowy, bez objawów chorobowych sugerujących chorobę zakaźną.
3. Uczeń stosuje się do zaleceń wydawanych przez dyrektora, władze lokalne i państwowe oraz instytucje lokalne, instytucje państwowe w tym sanitarno-epidemiologiczne.
4. Każdy uczeń zobowiązany jest do samoobserwacji i pomiaru temperatury.
5. Uczeń posiada własne przybory i podręczniki, które w czasie zajęć mogą znajdować się na stoliku szkolnym ucznia lub w torbie/plecaku. Uczniowie nie powinni wymieniać się przyborami szkolnymi między sobą.
6. W przypadku podejrzenia zakażenia koronawirusem lub choroby COVID-19 (duszności, kaszel, gorączka) pozostaje w domu i zawiadamia o tym fakcie dyrektora placówki.
7. Do szkoły uczniowie wchodzą i wychodzą tylko przez wejście dla nich wyznaczone - wejście główne.
8. Przy wejściu do szkoły obowiązuje zasada dystansu społecznego.
9. Przy wejściu do szkoły uczniowie zobowiązani są bezwzględnie do odkażania rąk płynem do dezynfekcji rąk wg instrukcji (umieszczonej w widocznych miejscach). Zobowiązani są do wejścia w maseczce zasłaniającej twarz.
10. Uczniowie zobowiązani są do noszenia maseczek podczas przerw i kontaktów z pracownikami szkoły.
11. Uczniowie nie korzystają z szatni uczniowskich, odzież wierzchnią zabierają ze sobą do klasy.
12. Przy wejściu do i wyjściu z sali lekcyjnej zachowują dystans społeczny (min.1,5m).
13. Dystans społeczny obowiązuje również na schodach, korytarzach szkolnych.
14. Uczniowie korzystają z własnych podręczników, długopisów, chusteczek higienicznych.
15. Uczniowie nie zmieniają miejsc ustawienia stolików, zachowując wymagane odległości.
16. Podczas pobytu w salach uczniowie przestrzegają zasad bezpieczeństwa.
17. Uczniowie przemieszczają się w szkole tylko w niezbędnych sytuacjach.
18. Uczniowie korzystają podczas jednego dnia nauki z jednej sali (z wyjątkiem zajęć w grupach), w której przebywają na przerwach, chyba, że liczba obecnych uczniów pozwala na zachowanie dystansu społecznego to mogą wyjść na korytarz obok sali na przerwę.
19. Uczniowie nie gromadzą się w toaletach, korytarzach.
20. Uczniowie podczas lekcji nie wychodzą poza teren szkoły, wyjście będzie jednoznaczne z brakiem możliwości powrotu w tym dniu do szkoły.
21. Uczniowie powinni:
- zachować bezpieczną odległość od rozmówcy (1-1,5 metra), nie witać się przez podanie ręki,
- regularnie i dokładnie myć ręce wodą z mydłem przez co najmniej 30 sekund według zalecanej przez SANEPID instrukcji lub zdezynfekować dłonie- środkiem na bazie alkoholu (min. 60%),
- podczas nauki NIE dotykać dłońmi okolic twarzy zwłaszcza ust, nosa i oczu, a także przestrzegać higieny kaszlu i oddychania.,
- dbać, aby miejsca pracy były czyste i higieniczne,
- przestrzegać samemu i uczyć innych podczas pobytu w szkole tzw. ,,etykiety kaszlu” czyli zasłaniania w trakcie kaszlu czy kichania nosa i ust, najlepiej chusteczką jednorazową lub przedramieniem,
- używać do dodatkowej higieny rąk żelu antybakteryjnego lub chusteczek jednorazowych z dodatkiem alkoholu,
- unikać dzielenia się jedzeniem, piciem i naczyniami,
- nie kłaść toreb, plecaków na blaty stolików,
- unikać bliskiego kontaktu z innymi osobami (np. przytulanie).
1. Rodzic odpowiada za stosowanie zasad bezpieczeństwa przez swoje dziecko zarówno w drodze do szkoły, jak i w drodze powrotnej.
2. Rodzic stosuje się do zaleceń wydawanych przez władze lokalne i państwowe oraz instytucje lokalne, instytucje państwowe w tym sanitarno-epidemiologiczne.
3. Zobowiązuje się rodziców do poinformowania uczniów o zagrożeniach Covid-19 płynących z korzystania z komunikacji publicznej i przebywania w miejscach zatłoczonych.
4. Uczeń będzie uczęszczał do szkoły po wypełnieniu przez rodzica oświadczenia i deklaracji.
5. Wychowawca ucznia powracającego do szkoły po chorobie, w uzasadnionych przypadkach może zwrócić się do rodziców o przedstawienie zaświadczenia od lekarza potwierdzającego, że uczeń jest zdrowy.
6. Uczniowie z podwyższoną temperaturą, katarem, kaszlem oraz innymi objawami chorobowymi powinni być zbadani przez lekarza i do czasu pełnego powrotu do zdrowia zostać w domu.
7. Rodzice są zobowiązani do odbierania telefonów ze szkoły.
8. Każdorazowa zmiana danych kontaktowych podanych do wiadomości w szkole podlega natychmiastowej aktualizacji.
9. Wymagane dane to aktualne numery telefonów komórkowych obydwojga rodziców oraz numery stacjonarne do zakładów pracy.
10. Na wypadek konieczności poinformowania rodziców o zaistniałym w szkole przypadku zachorowania, wymagany jest aktualny adres mailowy do jednego z rodziców. Administratorem danych osobowych jest Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Żabnie ul. Rynek 26, 33-240 Żabno, telefon kontaktowy: 146456187 lub e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celach związanych z realizacją wyżej wskazanych celów przez Administratora i nie będą przetwarzane dla celów marketingowych lub w sposób zautomatyzowany.
11. Rodzic/opiekun prawny nie może wejść do szkoły, wszelkie sprawy uzgadnia telefonicznie z sekretariatem szkoły Tel. 146456187.
12. Rodzice zapewniają dziecku indywidualną osłonę ust i nosa w drodze do i ze szkoły oraz w szkole.
13. Rodzice regularnie przypominają dziecku o podstawowych zasadach higieny m.in. myciu rąk wodą z mydłem, nie podawaniu ręki na przywitanie, unikaniu częstego dotykania oczu, nosa i ust.
14. Zwracają uwagę na odpowiedni sposób zasłaniania twarzy podczas kichania czy kasłania.
15. Na czas podwyższonego reżimu sanitarnego drzwi do szkoły są zamknięte.
16. Wejście do placówki sygnalizuje się dzwonkiem.
POSTĘPOWANIE NA WYPADEK PODEJRZENIA ZAKAŻENIA
1. W razie zaobserwowania objawów choroby lub złego samopoczucia ucznia nauczyciel natychmiast informuje dyrektora/wicedyrektora o zaobserwowanych zagrożeniach oraz organizuje się odprowadzenie ucznia przez personel pomocniczy do wydzielonego pomieszczenia wyposażonego m.in. w środki ochrony osobistej i płyn dezynfekujący, z zapewnieniem minimum 2 metrów odległości od innych osób.
2. Rodzice są zobowiązani do odebrania z placówki ucznia, które źle się czuje, ma podwyższoną temperaturę, kaszel, duszności, a także do nieposyłania do szkoły chorego dziecka lub posiadającego podobne objawy.
3. Do czasu przyjazdu rodziców i opuszczenia szkoły przez chorego ucznia przebywa on w wyznaczonym pomieszczeniu pod nadzorem pracownika placówki.
4. Pomieszczenia, w których przebywał uczeń, są jak najszybciej dezynfekowane.
5. Rodzic lub opiekun ma obowiązek niezwłocznie zgłosić dyrekcji placówki, że któryś z domowników mógł mieć kontakt z osobą zarażoną COVID-19, u dziecka wystąpiły objawy chorobowe lub rodzina została objęta kwarantanną.
6. W przypadku powzięcia informacji o możliwości zakażenia ucznia lub członka jego rodziny dyrektor/wicedyrektor zawiadamia stację sanitarno - epidemiologiczną, organ prowadzący oraz organ nadzorujący szkołę.
7. O zaistniałej sytuacji informuje się również rodziców pozostałych uczniów.
Szanowni Maturzyści
Informuję, że świadectwa maturalne można odbierać 11 sierpnia 2020 r. w sali 114 w godz. 8:30 – 12:30 z zachowaniem obowiązujących w szkole procedur bezpieczeństwa dotyczących zagrożenia koronawirusem (dezynfekcja, wchodzenie pojedynczo, maseczki, własne długopisy). Wyniki można sprawdzić systemie informacji OKE https://obieg.oke.krakow.pl/ 11sierpnia 2020 r. od godz. 8:00.
Dyrektor szkoły Agata Wajda-Tylek
Z dniem 16 maja 2023 r. rozpoczynamy nabór do klas pierwszych w Zespole Szkół Ponadpodstawowych im. ks. Janusza St. Pasierba w Żabnie.
Regulamin oraz szczegółowy harmonogram – w zakładce REKRUTACJA.
Nabór odbywa się poprzez stronę internetową: https://malopolska.edu.com.pl/kandydat/app/
ZAPRASZAMY
Egzaminy poprawkowe i klasyfikacyjne
w roku szkolnym 2019/2020 (26 i 27.08.2020 r.)
EGZAMINY POPRAWKOWE |
|||
lp. |
przedmiot |
data i godzina |
sala |
1. |
systemy operacyjne
lokalne sieci komputerowe |
26.08.2020 r.- godz. 9.00 |
310 |
2. |
urządzenia techniki komputerowej administrowanie systemami operacyjnymi |
26.08.2020 r. - godz. 10.45 |
310 |
3. |
j.polski |
26.08.2020 r. – godz.9.00 |
210 |
4. |
edukacja dla bezpieczeństwa |
26.08.2020 r. – godz. 10.45 |
114 |
5. |
chemia |
27.08.2020 r.- godz. 9.00 |
104 |
6. |
j.francuski |
27.08.2020 r. - godz. 9.00 r. |
114 |
EGZAMINY KLASYFIKACYJNE |
|||
1p. |
przedmiot |
data i godzina |
sala |
1. |
j.francuski |
27.08.2020 r.- godz. 9.00 |
114 |
2. |
wyposażenie techniczne zakładów gastronomicznych |
27.08.2020 r. - godz. 10.30
|
202
|
3. |
podstawy technologii gastronomicznej |
||
4. |
pracownia technologii gastronomicznej |
||
5. |
bhp w gastronomii |
||
6. |
technologia gastronomiczna |
Żabno, dnia 3.08.2020 r.
Pobierz harmonogram egzaminów poprawkowych i klasyfikacyjnych
Regulamin konkursu oraz karta zgłoszeniowa dostępne są na stronie https://ec1lodz.pl/
Spotykamy się z okazji zakończenia edukacji na poziomie szkoły branżowej. Mam zaszczyt w imieniu koleżanek i kolegów serdecznie podziękować całemu Gronu Pedagogicznemu za trud i czas, który nam poświęcili.
Czas, jaki spędziliśmy tutaj był czasem owocnym. Zdobyliśmy właściwą wiedzę, czasem stawialiśmy też czoła przeciwnościom losu; w tych niełatwych chwilach bardzo często z pomocą przychodziliście nam Wy, Nauczyciele. To właśnie Państwo wykazali się wielką życzliwością i cierpliwością, wprowadzając atmosferę spokoju i bezpieczeństwa. Przekazaliście nam wiedzę, nie tylko tę z książek, ale również tę, która stanowi część Waszej osobowości.
Wiemy, że nie zawsze potrafiliśmy wyrazić naszą wdzięczność, bywaliśmy oporni i czasem nie docenialiśmy Waszego poświęcenia i oddania. W tym dniu chcielibyśmy przeprosić za wszystkie przykrości.
Dziękujemy i mamy nadzieję, że pozostawimy po sobie tylko miłe wspomnienia.
Dziękując, pragnę pożegnać tych wszystkich, z którymi spotykaliśmy się przez ostatnie trzy lata. Żegnam w imieniu swoim i absolwentów Dyrekcję, naszych Wychowawców – panią Beatę Król i pana Andrzeja Miękinę, Nauczycieli, Pracowników Szkoły, Koleżanki i Kolegów.
Droga Dyrekcjo i Grono Pedagogiczne, składamy Wam również życzenia kolejnych owocnych lat pracy, sukcesów w życiu zawodowym i prywatnym. Aby na Waszych twarzach zawsze był obecny uśmiech, a w sercach zadowolenie i radość.
Samorząd klasowy 3a i 3b
Czytaj więcej
Powtarzając słynne w ostatnim czasie słowa „w związku z zaistniałą sytuacją”, dziękujemy dzisiaj Pani Dyrektor, naszym Nauczycielom i Wychowawcom w inny sposób. Ten filmik jest dla Was!
Bardzo mi przykro, że nie mogę pożegnać Was osobiście, pogratulować ukończenia szkoły i uzyskanych promocji, wręczyć świadectw i nagród. Nie tak wyobrażałam sobie zakończenie roku szkolnego. To co się wydarzyło zaskoczyło wszystkich i nikt z nas, gdy rozstawaliśmy się 11 marca, nie spodziewał się że przed wakacjami nie wrócimy do szkoły. Nie byliśmy też przygotowani do pracy i nauki na odległość. Dla nas wszystkich - uczniów, nauczycieli i rodziców były to nowe wyzwania i doświadczenia. Czy podołaliśmy im i jakie efekty przyniosła ta praca - ocenimy z perspektywy czasu.
Tymczasem zakończyliśmy kolejny rok szkolny – trudny i dziwny. Myślę, że daliśmy radę. Większość z Was potrafiła wykorzystać taką formę pracy do poprawienia wyników w nauce i pomyślnego zakończenia roku szkolnego.
Gratuluję tym wszystkim, którzy z sukcesem zakończyli rok szkolny i uzyskali promocję do następnej klasy. Szczególnie serdecznie gratuluję uczennicom otrzymującym promocje z wyróżnieniem. Są to: Julita Kamysz z klasy I TGI, Anna Broda i Aleksandra Urbaszewska z klasy II TGHI, Natalia Bugajska, Martyna Wawrzonek i Oliwia Żeleźnik z klasy I TE.
Wyróżnieni uczniowie otrzymają nagrody książkowe ufundowane przez Radę Rodziców.
Uczniom, którzy na promocję muszą poczekać do końca sierpnia życzę wytrwałości w przygotowaniach do egzaminów.
Absolwentom Branżowej Szkoły gratuluję ukończenia szkoły i zdobycia zawodu. Życzę znalezienia satysfakcjonującej pracy, sukcesu i rozwoju zawodowego a także pomyślności i szczęścia w życiu osobistym.
Wam wszystkim życzę udanych, słonecznych i bezpiecznych wakacji. Życzę także dobrych chwil, ciekawych spotkań i rozmów, przeczytania interesujących książek i obejrzenia wartościowych filmów (uczniów, którzy zgłoszą się do szkoły po odbiór świadectw zachęcam do wypożyczenia książek na lato ze szkolnej biblioteki – uczestnictwo w kulturze poprzez czytanie, oglądanie i słuchanie to znakomita inwestycja we własny rozwój).
W związku z zakończeniem roku szkolnego dziękuję serdecznie przewodniczącej Rady Rodziców – Pani Kindze Urbaszewskiej za życzliwość i gotowość do współpracy.
Rodzicom uczniów dziękuję za wspieranie nauczycieli w podejmowanych działaniach i zaufanie jakim nas darzyli.
Bardzo serdecznie dziękuję pracownikom obsługi administracyjnej i sprzątającej za całoroczne wysiłki na rzecz prawidłowego funkcjonowania naszej szkoły a szczególnie za zapewnienie bezpieczeństwa pracy i nauki
oraz przygotowanie szkoły do egzaminów w sytuacji pandemii.
Moim koleżankom i kolegom nauczycielom serdecznie dziękuję za całoroczną pracę wychowawczą i dydaktyczną, szczególnie trudną i wymagającą w warunkach pandemii, dziękuję za przygotowanie uczniów do egzaminów, za organizację egzaminów i udział w nich, za stwarzanie uczniom różnorodnych możliwości rozwoju poprzez przygotowywanie ich do konkursów, organizowanie wyjazdów do kina czy teatru, prowadzenie projektów i dodatkowych zajęć a także za pomoc i cierpliwość okazywaną uczniom przy rozwiązywaniu trudnych problemów. Wszystkim życzę spokojnego wakacyjnego wypoczynku.
Dyrektor Szkoły
Agata Wajda-Tylek
More Articles ...
- W sprawie odbioru świadectw
- Informacje dla uczniów zdających egzaminy zawodowe
- Rekrutacja na staże i praktyki zawodowe dla uczniów
- Regulamin rekrutacji
- Dokumenty rekrutacyjne
- Matura 2020
- Ważny komunikat
- DZIEŃ WOLNOŚCI I PRAW OBYWATELSKICH
- Dzień Dziecka
- Informacje dla maturzystów
- Konsultacje dla uczniów w szkole i zasady korzystania z biblioteki szkolnej
- 100. URODZINY KAROLA WOJTYŁY