Dążąc do kształtowania świadomych postaw konsumenckich nasi uczniowie wzięli udział w akcji edukacyjnej organizowanej przez Biuro Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Tarnowie nt. „Bądź świadomym konsumentem”. W spotkaniu wzięli udział uczniowie pełnoletni jak również uczniowie, którzy niebawem osiągną pełnoletność aby po wkroczeniu w dorosłe życie znali prawa konsumenckie i potrafili z nich świadomie korzystać.
W ramach spotkania Pani Rzecznik Konsumentów p. Magdalena Kras-Pyzik oraz pracownik Biura Powiatowego Rzecznika Konsumentów p. Małgorzata Woźniak przybliżyły zasady związane z reklamacją towarów a także zasady popularnego obecnie sposobu zawierania umów przez Internet i praw przysługujących w tym zakresie. Uczniowie otrzymali również materiały edukacyjne, które pozwolą na usystematyzowanie konsumenckiej tematyki spotkania.
Spotkanie spotkało się z dużym zainteresowaniem naszych uczniów tematyką konsumencką, która jest niezwykle istotna w codziennym życiu, zwłaszcza u progu dorosłości.